کار جنون ما به تماشا کشیده است!

مرا هزار امید ست و هر هزار تویی…

کار جنون ما به تماشا کشیده است!

مرا هزار امید ست و هر هزار تویی…

کار جنون ما به تماشا کشیده است!

بسم الله…

تنها به شوق کرببلا می کشم نفس
دنیای بی حسین به دردم نمی خورد…

پدیده ای به نام تبلیغ

يكشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۴، ۰۴:۱۰ ب.ظ

علی رغم دلخواهم باید بریم تبلیغ! اونم یه جایی که تا پارسال نت ایرانسل هم ب زور جواب میداد!روستایی در شمال کشور!  من مشهد میخام خب:(

تو پستای پایینی گفتم دوستدارم سحر ها در فضای آزاد با مفاتیحم باشم…
بگذریم…!

+این روزها عجیب "محمدهادی",پسرم,فکرم رو مشغول کرده


+احساس می کنم حال الانم بیشتر شبیه سوخته هاست به همین دلیل شدم "mahroogh"


+بلاگفا درست هم بشه اینجا رو تعطیل نمی کنم




موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۳۱
mahroogh

نظرات  (۴)

۳۱ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۳۹ ♡بهشـــت زودهنـــگــام♡
خوش به سعادتتون....
خدا پشت و پناهتون

اما تو چرا تبلیغ؟؟؟ بخاطر طولانی بودنش یا کلأ تنها نبودن همسرت؟؟؟

خداکنه بلاگفا هرگز درست نشه
تو مگه بچه داری? 
وا?? 
تبلیغ که خیلی خوبه 

رخسار علی(ع)فلسفه شیداییست..سرتابه سروجود اوآقاییست..ای که به دلت بغض علی(ع)را داری..تقصیرتونیست,مادریت هرجاییست..

هدیه به امیر المومنین علی علیه السلام سلامتی وتعجیل در فرج5صلوات باوعجل فرجهم ودعای فرج

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی