کار جنون ما به تماشا کشیده است!

مرا هزار امید ست و هر هزار تویی…

کار جنون ما به تماشا کشیده است!

مرا هزار امید ست و هر هزار تویی…

کار جنون ما به تماشا کشیده است!

بسم الله…

تنها به شوق کرببلا می کشم نفس
دنیای بی حسین به دردم نمی خورد…

اوصیکم بالصبر

پنجشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۲۶ ب.ظ

این یه ماه اخیر خیلی امتحان های سختی برای زندگی ما رخ داد,که واقعا کمر من رو می شکست…دایم ذکرم این بود که یه وقت دهانم باز نشه به گله…


اینجورمواقع هم که فقط گریه آرومت میکنه,شاید بیشترگریه ی امسالم رو تو این یه ماه کرده باشم…

ولی الحمدلله گذشت,نمیگم سربلند بودم چون واقعا یه جاهایی که کم می آوردم غر میزدم اما شاید این امتحان رو با حواس جمعی بهتری گذروندم!

خدا دیشب جواب صبرم رو داد اونم دقیقا باچیزایی که ازش امتحان گرفت!
حجره(همسرم) شاید اینهارو نتیجه امتحان مون نمیدونست,اما من فقط لبخندزدم بادیدن جواب یه صبر نصف و نیمه!

+قبل محرم پارسال یکی ازاقوام درحق مون بدی کرد در حدیکه نزدیک بود کارمون به جدایی بکشه,من هم اصلا نبخشیدم و حلالش نکردم,اربعین پارسال زنگ زد برای حلالیت ,میخاست بره کربلا,اول که جواب ندادم دفعا دوم هم خیلی سرد برخورد کردم…

چندوقت بعد جریان رو به استادم گفتم,ایشون فقط یه جمله بهم گفتن که:پس دیگه نگو " انی سلم لمن سالمک " …
واقعا جاخوردم ,حجابهای ذهنم کم کم رفت کنار و فهمیدم چرااربعین,کربلا رام ندادن!

حالا هم یه نفر خیلی بد دلم رو شکسته و بهم تهمت بدی زده…
میدونم اینم یه امتحانه,سخته گذشتن,اما این روزا مدام باخودم کلنجار میرم  تا بگذرم… امتحانه…میدونم!
+یه چندروز قبل ازماه مبارک حرفم ب خدااین بود که نکنه مثه اربعین,کربلا دعوتم نکردن,توهم مهمونی رام ندی!

آخه خدا من همیشه جامونده ام!

حالا نمیدونم رام دادن یا نه!

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۲۸
mahroogh

نظرات  (۳)

باسلام.
لطفا تو هم مثل من بیا مطلبم را بخون و نظر بده!
**حلول ماه مبارک رمضان برشما مبارک باد.**

عنوان مطلب:               دانلود ربنا محمدرضا شجریان
لینک مطلب:    http://masira.ir/index.php?newsid=138
 
تک تک نظر ها را بررسی  و حتما بازهم بهتون سر می زنم.
یاعلی
۲۸ خرداد ۹۴ ، ۱۵:۲۰ عبدالزهــرا
سلام گل ناز

ای جان دلم

خدا منو ببخشه از بس درگیر مسائل و مشکلات خودم میشم که پاک از حال رفقا بیخبرموندم...

اونم کی؟؟ زهرای خودم

ببخش زهراجانم این دوست بد رو...


خوش بحالت که حواسشون بهت هست و نمیزارن غبار دلت رو بگیره...

اما ما چی؟؟؟؟؟؟؟ همش غفلت و روسیاهی....

بانو جانم قدر ودت و دلت و زندگیت رو بدون.....

...

راستی حال خیلی خوبی بهم میده وبت...

خدایا
سایه دوستان مومنم رو از سر کم نکن و مرا لایق دوستشان قرارده...

...

ارادت بانو...
سلام بانو ى صبورم 
خوش به سعادتت که صبوری و تحمل امتحانات خداوند رو داری 
برای من هم دعا کن که صبور بشم و یاد بگیرم لب به گله و شکایت باز نکنم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی